Zone Travel
English Romana
Strada Scoala Floreasca nr.18, Sector 1, Bucuresti
Fax: 021 230 26 54
Tel: 021 230 26 54 / 0371448043 | Mobil: 0730 032 556
E-mail: office@zonetravel.ro
Slide 1 Slide 2 Slide 3 Slide 4

CONTRACT
de comercializare a pachetelor de servicii turistice
Nr.......... din data de . . . . . . . . . .

 

    PÄÆ’rÅ£ile contractante:

    Societatea SC H&B CENTER SRL., cu sediul în Bucuresti, Str. Scoala Floreasca, Nr.18, ap.2 Sector 1, numÄÆ’r de înregistrare la registrul comerÅ£ului J40/21532/2005.., cod de înregistrare fiscalÄÆ’ RO3965383, conturi bancare , IBAN RON : RO79 BACX 0000 0011 7287 1000; IBAN EUR :  RO52 BACX 0000 0011 7287 1001; IBAN USD :  RO25 BACX 0000 0011 7287 1002 deschise la UNICREDIT – Suc.Dorobanti., titularÄÆ’ a LicenÅ£ei de turism nr. 4137/2005., pentru AgenÅ£ia De Turism ZONE TRAVEL , reprezentatÄÆ’ prin FOTESCU LACRIMIOARA  în calitate de Administrator., denumitÄÆ’ în continuare AgenÅ£ia;    -    ÅŸi

 Domnul/doamna . . . . . . . . . ..........................................................................................., domiciliat/domiciliatÄÆ’ în . . . . . . . . . ..........................................................................................,.......... telefon . . . . . . . . . ., posesor/posesoare al/a buletinului/cÄÆ’rÅ£ii de identitate seria . . . . . . . . . . nr. . . . . . . . . . ., eliberat/eliberatÄÆ’ de . . . . . . . . . . la data de . . . . . . . . . ., CNP........................................................email...............................................................................................

In calitate de TURIST

    au convenit la încheierea prezentului contract.

   I. Obiectul contractului

    Obiectul contractului îl constituie vânzarea de cÄÆ’tre AgenÅ£ie a pachetului de servicii turistice înscris în voucher, bilet de odihnÄÆ’, tratament, bilet de excursie, alt înscris anexat prezentului contract ÅŸi eliberarea documentelor de platÄÆ’ ÅŸi cÄÆ’lÄÆ’torie.

   II. Încheierea contractului

   2.1. Contractul se încheie, dupÄÆ’ caz, în oricare din urmÄÆ’toarele situaÅ£ii:

   a) în momentul semnÄÆ’rii lui de cÄÆ’tre turist sau prin acceptarea condiÅ£iilor contractuale de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziÅ£ionate la distanÅ£ÄÆ’ prin mijloace electronice;

   b) în momentul în care turistul primeÅŸte confirmarea scrisÄÆ’ a rezervÄÆ’rii de la AgenÅ£ie, în cel mult 60 de zile calendaristice de la data întocmirii bonului de comandÄÆ’. Este responsabilitatea agenÅ£iei de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacÄÆ’ rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervÄÆ’ri de servicii, AgenÅ£ia poate solicita un avans cuprins intre 20%-80%  din preÅ£ul pachetului sau plata integralÄÆ’ a contravalorii pachetului, în funcÅ£ie de data la care turistul solicitÄÆ’ serviciile. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 de zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral. In cazul nerespectarii termenlor de plata, tour-operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

  2.1.1. În cazul în care conÅ£inutul bonului de comandÄÆ’ nu diferÄÆ’ de conÅ£inutul confirmÄÆ’rii cÄÆ’lÄÆ’toriei turistice ÅŸi confirmarea s-a efectuat în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnÄÆ’rii bonului de comandÄÆ’, turistul care decide sÄÆ’ renunÅ£e la cÄÆ’lÄÆ’toria turisticÄÆ’ datoreazÄÆ’ AgenÅ£iei penalitÄÆ’Å£i conform cap. VI.

   2.1.2. În cazul în care conÅ£inutul bonului de comandÄÆ’ diferÄÆ’ de conÅ£inutul confirmÄÆ’rii cÄÆ’lÄÆ’toriei turistice primite în scris de la AgenÅ£ie sau dacÄÆ’ aceastÄÆ’ confirmare nu s-a fÄÆ’cut în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnÄÆ’rii bonului de comandÄÆ’, turistul poate considera cÄÆ’ voiajul nu a fost rezervat ÅŸi are dreptul la rambursarea imediatÄÆ’ a tuturor sumelor deja plÄÆ’tite;

   c) în momentul eliberÄÆ’rii documentelor de cÄÆ’lÄÆ’torie (voucher, bilet de odihnÄÆ’ ÅŸi/sau tratament, bilet de excursie etc.), inclusiv în format electronic, în cazul în care pachetele de servicii turistice fac parte din oferta standard a agenÅ£iei de turism sau existÄÆ’ deja confirmarea de rezervare din partea altor prestatori.

   2.2. În cazul în care prezentul contract este pus integral la dispoziÅ£ia turistului sub formÄÆ’ de catalog, pliant, alte înscrisuri, site-ul AgenÅ£iei sau alte mijloace de comunicare electronicÄÆ’ (e- mail, fax etc.), obligaÅ£ia de informare a turistului este consideratÄÆ’ îndeplinitÄÆ’ prin înscrierea acestei informaÅ£ii în oricare dintre documentele de cÄÆ’lÄÆ’torie sau documentele fiscale furnizate de AgenÅ£ie, nefiind necesarÄÆ’ încheierea în formÄÆ’ scrisÄÆ’ a contractului cadru de comercializare a pachetelor de servicii turistice, respectiv dacÄÆ’ prezentul contract prezentat turistului în modalitÄÆ’Å£ile prevÄÆ’zute mai sus conÅ£ine clauzele prevÄÆ’zute la art. 12 alin. (2) din OrdonanÅ£a Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicatÄÆ’.

   2.3. Contractul înceteazÄÆ’ de drept odatÄÆ’ cu finalizarea prestÄÆ’rii efective a pachetului de servicii turistice înscris în documentele de cÄÆ’lÄÆ’torie.

   III. PreÅ£ul contractului ÅŸi modalitÄÆ’Å£i de platÄÆ’

   3.1. PreÅ£ul contractului este de . . . . . . . . . . ÅŸi se compune din costul serviciilor turistice efective, comisionul AgenÅ£iei ÅŸi TVA. DacÄÆ’ preÅ£ul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comandÄÆ’ (dacÄÆ’ existÄÆ’), alte documente de cÄÆ’lÄÆ’torie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziÅ£ie turistului, site-ul AgenÅ£iei, alte mijloace de comunicare electronicÄÆ’ ÅŸi/sau pe facturÄÆ’.

In situatia contractarii serviciilor turistice in regim early booking, reducerea este inclusa in pachet, iar procentul precizat se aplica numai serviciilor de cazare. In acest caz, orice modificare a contractului, solicitata de turist, determina anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii. De asemenea, nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip early booking determina modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.

 

   3.2. ModalitÄÆ’Å£i de platÄÆ’:

   3.2.1. La încheierea contractului se percepe un avans de . . . . . . . . . . din preÅ£ul contractului, iar diferenta de ........................................se va achita pana la data de ................................................ . Depasirea termenului de plata determina aplicarea unei penalitati de 0,3% pentru fiecare zi de intarziere, procent aplicat la suma scadenta si neachitata.

 

   3.2.2. În cazul în care la încheierea contractului s-a perceput un avans, plata finalÄÆ’ se va face astfel:

   a) pentru serviciile turistice care necesitÄÆ’ confirmare din partea prestatorilor, conform termenelor de platÄÆ’ comunicate de AgenÅ£ie în scris prin bonul de comandÄÆ’ sau alte mijloace de comunicare;

   b) pentru serviciile turistice care nu necesitÄÆ’ confirmare din partea prestatorilor, dupÄÆ’ cum urmeazÄÆ’:

         A.Termene de plata la oferte standard

-          20% din pretul pachetului turistic la inscriere

-          60% din pretul pachetului turistic cu minim 30 de zile inaintea plecarii

-          20% din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii

          B. Termene de plata la oferte early booking

                - 20% din pretul pachetului turistica la inscriere

                - 60% din pretul pachetului turistic la termenul limita al ofertei de early booking

                - 20% din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inainte plecarii

Conditiile de plata de mai sus (oferta standard/early booking) se aplica in toate cazurile, cu exceptia celor in care programul valorificat/confirmat are propriile reguli de achitare (vezi conditiile ofertei sau ale programului turistic).

   3.3. Plata serviciilor turistice externe aferente contractului se poate efectua într-o singurÄÆ’ monedÄÆ’, în valuta specificatÄÆ’ în contract sau în RON la cursul de vanzare spot comunicat de Banca Unicredit in ziua emiterii facturii conform art.290,alin.2, Cod Fiscal.

   IV. Drepturile ÅŸi obligaÅ£iile AgenÅ£iei

   4.1. AgenÅ£ia se obligÄÆ’ sÄÆ’ furnizeze turistului un bon de comandÄÆ’, numai în situaÅ£ia solicitÄÆ’rii unor pachete de servicii turistice care nu fac parte din oferta proprie/standard a agenÅ£iei de turism ÅŸi care necesitÄÆ’ confirmarea rezervÄÆ’rii din partea altor prestatori. În cazul solicitÄÆ’rii unor pachete de servicii turistice care se regÄÆ’sesc în oferta proprie a agenÅ£iei de turism sau în cazul în care existÄÆ’ deja confirmare asupra rezervÄÆ’rii din partea altor prestatori, AgenÅ£ia poate furniza turistului un bon de comandÄÆ’, dacÄÆ’ considerÄÆ’ necesar.

   4.2. În cazul modificÄÆ’rii uneia dintre prevederile esenÅ£iale ale contractului, cum ar fi: serviciile incluse în pachet, datele de cÄÆ’lÄÆ’torie, modificarea categoriei unitÄÆ’Å£ii de cazare, AgenÅ£ia are obligaÅ£ia de a informa turistul cu cel puÅ£in 15 zile calendaristice înainte de data începerii cÄÆ’lÄÆ’toriei.

    În cazurile prevÄÆ’zute la pct. 4.7 lit. b) ÅŸi c), informarea se va face în timp util pentru a permite turistului sÄÆ’ decidÄÆ’ începerea cÄÆ’lÄÆ’toriei.

   4.3. În cazul achiziÅ£ionÄÆ’rii unui pachet de servicii turistice având în componenÅ£ÄÆ’ ÅŸi asigurarea transportului pe cale aerianÄÆ’, transportatorul aerian, fÄÆ’rÄÆ’ a cere acordul agenÅ£iei de turism care deruleazÄÆ’ programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, AgenÅ£ia nu este rÄÆ’spunzÄÆ’toare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o altÄÆ’ orÄÆ’ decât cea înscrisÄÆ’ în programul turistic. Pentru aceste întârzieri, compania aerianÄÆ’ este obligatÄÆ’ sÄÆ’ asiste turiÅŸtii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European ÅŸi al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare ÅŸi de asistenÅ£ÄÆ’ a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare ÅŸi anulÄÆ’rii sau întârzierii prelungite a zborurilor ÅŸi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin HotÄÆ’rârea Guvernului nr. 1.912/2006. Orice problemÄÆ’ privind operarea zborului ÅŸi acÅ£iunile adiacente acestuia intrÄÆ’ în competenÅ£a ÅŸi responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager ÅŸi transportator. În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare ÅŸi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.

   4.4. În situaÅ£ia achiziÅ£ionÄÆ’rii unui produs de tip croazierÄÆ’, linia de croazierÄÆ’ poate modifica, din motive ce Å£in de siguranÅ£a navigÄÆ’rii, numÄÆ’rul cabinei ÅŸi locaÅ£ia acesteia pe punÅ£i (o punte inferioarÄÆ’, una superioarÄÆ’, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabinÄÆ’ de aceeaÅŸi categorie ca cea rezervatÄÆ’ iniÅ£ial, caz în care turistul nu va fi despÄÆ’gubit în niciun mod având în vedere cÄÆ’ este vorba de acelaÅŸi tip de cabinÄÆ’ ca ÅŸi cel rezervat.

   4.5. AgenÅ£ia poate modifica preÅ£ul contractului în sensul majorÄÆ’rii sau micÅŸorÄÆ’rii, dupÄÆ’ caz, arÄÆ’tând totodatÄÆ’ modul de calcul al majorÄÆ’rilor sau micÅŸorÄÆ’rilor de preÅ£ ale contractului ÅŸi numai dacÄÆ’ modificarea are loc ca urmare a variaÅ£iilor costurilor de transport, a redevenÅ£elor ÅŸi a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi ÅŸi aeroporturi, a taxelor de turist ori a cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. PreÅ£urile stabilite în contract nu pot fi majorate, în niciun caz, în cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecÄÆ’rii.

   4.6. În cazul în care, dupÄÆ’ începerea cÄÆ’lÄÆ’toriei turistice, o parte importantÄÆ’ din serviciile turistice prevÄÆ’zute în contract nu este realizatÄÆ’ sau AgenÅ£ia constatÄÆ’ cÄÆ’ nu le va putea realiza, aceasta este obligatÄÆ’:

   a) sÄÆ’ ofere turistului alternative corespunzÄÆ’toare în vederea continuÄÆ’rii cÄÆ’lÄÆ’toriei turistice fÄÆ’rÄÆ’ majorarea preÅ£ului, respectiv serviciile turistice oferite sÄÆ’ fie de aceeaÅŸi calitate ÅŸi cantitate;

   b) sÄÆ’ restituie turistului sumele ce reprezintÄÆ’ diferenÅ£a dintre serviciile turistice achitate ÅŸi cele efectiv prestate în timpul cÄÆ’lÄÆ’toriei turistice;

   4.7. AgenÅ£ia este rÄÆ’spunzÄÆ’toare pentru buna executare a obligaÅ£iilor asumate prin contract, cu excepÅ£ia urmÄÆ’toarelor cazuri:

   a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasÄÆ’ a obligaÅ£iilor asumate prin contract se datoreazÄÆ’ turistului;

   b) când neîndeplinirea obligaÅ£iilor se datoreazÄÆ’ unor cauze de forÅ£ÄÆ’ majorÄÆ’ sau unor împrejurÄÆ’ri pe care nici AgenÅ£ia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fÄÆ’rÄÆ’ a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrÄÆ’ri sau reparaÅ£ii pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunÅ£ÄÆ’ri de ultimÄÆ’ orÄÆ’ sau a neobÅ£inerii vizelor pentru toÅ£i participanÅ£ii. AgenÅ£ia nu este rÄÆ’spunzÄÆ’toare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje ÅŸi a altor împrejurÄÆ’ri care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice;

   c) când neîndeplinirea obligaÅ£iilor se datoreazÄÆ’ unui terÅ£ care nu are legÄÆ’turÄÆ’ cu furnizarea serviciilor prevÄÆ’zute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaÅ£iilor au un caracter imprevizibil ÅŸi inevitabil.

        In situatia de suprarezervare (overbooking) al unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categoriue sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;

       In cazul in care situatia de supra-rezervare (overbooking) este anuntata turistului, sau reprezentantului acestuia, cu minim 3 zile inainte de data plecarii, turistul poate accepta varianta propusa sau poate anula calatoria fara penalizari, fara insa, a avea dreptul de a solicita despagubiri suplimentare.

   4.8. AgenÅ£ia are obligaÅ£ia sÄÆ’ furnizeze în scris turistului sau prin orice mijloace de comunicare electronice convenite în scris cu turistul (e-mail, fax, sms etc.), cu cel putin 7  zile, dar nu mai puÅ£in de 3 zile, înainte de data plecÄÆ’rii, urmÄÆ’toarele informaÅ£ii:

   a) orarele, locurile escalelor ÅŸi legÄÆ’turile;

   b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon ÅŸi de fax, adresele de e-mail ale reprezentanÅ£ei locale a organizatorului ÅŸi/sau a detailistului ori, în lipsa acestora, un numÄÆ’r de apel de urgenÅ£ÄÆ’ care sÄÆ’ îi permitÄÆ’ contactarea organizatorului ÅŸi/sau a detailistului;

   c) pentru cÄÆ’lÄÆ’toriile minorilor neînsoÅ£iÅ£i de pÄÆ’rinÅ£i, informaÅ£ii care sÄÆ’ permitÄÆ’ pÄÆ’rinÅ£ilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazÄÆ’rii copilului;

   d) obligaÅ£iile turistului prevÄÆ’zute la pct. 5.10, 5.11 ÅŸi 5.13.

   4.9. AgenÅ£ia parte în contract este obligatÄÆ’ sÄÆ’ acorde prompt asistenÅ£ÄÆ’ turistului aflat în dificultate, în cazul situaÅ£iilor de forÅ£ÄÆ’ majorÄÆ’ sau al unui eveniment pe care nici agenÅ£ia de turism, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu îl puteau prevedea sau evita.

   4.10 Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale, care poarta intreaga responsabilitate pentru organizarea si desfasurarea acestor excursii. Sumele aferente excursiilor optionale nu se incaseaza in numele si pentru agentia Zone Travel. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele cumparate de la receptia hotelurilor, avand in vedere ca turistii vor avea la dispozitie mijloace de transport de la hotel la obiectve si retur, ghid, etc.

   V. Drepturile ÅŸi obligaÅ£iile turistului

   5.1. În cazul în care turistul nu poate sÄÆ’ participe la cÄÆ’lÄÆ’toria turisticÄÆ’ independent de motivele care stau la baza imposibilitÄÆ’Å£ii de participare, acesta poate sÄÆ’ cesioneze contractul unei terÅ£e persoane care îndeplineÅŸte toate condiÅ£iile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaÅ£ia de a anunÅ£a în scris AgenÅ£ia cu cel puÅ£in 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz, între turistul care nu poate participa la cÄÆ’lÄÆ’toria turisticÄÆ’ contractatÄÆ’ (cedentul), terÅ£a persoanÄÆ’ (cesionarul) ÅŸi agenÅ£ia de turism (debitor cedat) urmeazÄÆ’ a se încheia un contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii turistice contractate ÅŸi cesionate. Pentru calatoriile individuale in cazul in care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor. De asemenea , pentru calatoriile care necesita indeplinirea conditiilor speciale, exemplu: obtinerea vizelor turistice, se va tine seama de acestea pentru cesiunea contractului. Responsabilitatea încheierii contractului de cesiune revine, dupÄÆ’ caz, fie cedentului, fie cesionarului, ÅŸi niciodatÄÆ’ agenÅ£iei de turism (debitorului cedat). Turistul care cedeazÄÆ’ pachetul sÄÆ’u de servicii, precum ÅŸi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preÅ£ului cÄÆ’lÄÆ’toriei ÅŸi a eventualelor costuri suplimentare apÄÆ’rute cu ocazia acestei cedÄÆ’ri.

   5.2. În cazul sejururilor de odihnÄÆ’ ÅŸi/sau de tratament cu locul de desfÄÆ’ÅŸurare în România, turistul are obligaÅ£ia sÄÆ’ respecte urmÄÆ’torul program de acordare a serviciilor: cazarea se face, de regulÄÆ’, la ora 18,00 a zilei de intrare ÅŸi se terminÄÆ’, de regulÄÆ’, la ora .12:00. a zilei de ieÅŸire înscrise pe documentele de cÄÆ’lÄÆ’torie (voucher, bilet de odihnÄÆ’ ÅŸi/sau tratament, bilet de excursie etc.). Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spaÅ£iilor de cazare pânÄÆ’ cel târziu la orele specificate mai sus cad în sarcina exclusivÄÆ’ a turistului. In functie de destinatie, orele de intrare si de iesire se pot modifica si sunt decise de unitatea hoteliera.

   5.3. În cazul în care preÅ£urile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorÄÆ’rii, turistul poate rezilia/denunÅ£a unilateral contractul fÄÆ’rÄÆ’ nicio obligaÅ£ie faÅ£ÄÆ’ de AgenÅ£ie, acesta având dreptul la rambursarea imediatÄÆ’ de cÄÆ’tre AgenÅ£ie a sumelor plÄÆ’tite, inclusiv comisionul.

   5.4. Turistul este obligat sÄÆ’ comunice AgenÅ£iei în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înÅŸtiinÅ£ÄÆ’rii prevÄÆ’zute la cap. IV pct. 4.2 modificarea prevederilor esenÅ£iale ale contractului sau în timp util înainte de începerea cÄÆ’lÄÆ’toriei, iar în cazul în care se aplicÄÆ’ clauzele prevÄÆ’zute în cap. IV pct. 4.7 lit. b) ÅŸi c), hotÄÆ’rârea sa de a opta pentru:

   a) rezilierea/denunÅ£area unilateralÄÆ’ a contractului fÄÆ’rÄÆ’ plata penalitÄÆ’Å£ilor; sau

   b) acceptarea noilor condiÅ£ii ale contractului.

   5.5. În cazul în care turistul decide sÄÆ’ participe la cÄÆ’lÄÆ’toria asupra cÄÆ’reia s-au operat modificÄÆ’ri în condiÅ£iile cap. IV pct. 4.2 se considerÄÆ’ cÄÆ’ toate modificÄÆ’rile au fost acceptate ÅŸi turistul nu poate solicita despÄÆ’gubiri ulterioare datorate modificÄÆ’rilor de acest tip.

   5.6. În cazul în care turistul reziliazÄÆ’/denunÅ£ÄÆ’ unilateral contractul în temeiul pct. 5.4 sau AgenÅ£ia anuleazÄÆ’ cÄÆ’lÄÆ’toria turisticÄÆ’ înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

   a) sÄÆ’ accepte la acelaÅŸi preÅ£ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentÄÆ’ sau superioarÄÆ’, propus de AgenÅ£ie;

   b) sÄÆ’ accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioarÄÆ’ propus de AgenÅ£ie, cu rambursarea imediatÄÆ’ a diferenÅ£ei de preÅ£, în sensul rambursÄÆ’rii diferenÅ£ei de preÅ£ dintre cele douÄÆ’ pachete turistice, la momentul încheierii noului contract de prestare de servicii;

   c) sÄÆ’ i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

   5.7. În toate cazurile menÅ£ionate la pct. 5.6, turistul are dreptul sÄÆ’ solicite AgenÅ£iei ÅŸi o despÄÆ’gubire, al cÄÆ’rei cuantum poate fi stabilit prin acordul comun al pÄÆ’rÅ£ilor sau în baza unei hotÄÆ’râri a instanÅ£ei de judecatÄÆ’, pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniÅ£ial, cu excepÅ£ia cazurilor în care:

   a) anularea s-a fÄÆ’cut datoritÄÆ’ nerealizÄÆ’rii numÄÆ’rului minim de persoane menÅ£ionat în contract, iar AgenÅ£ia a informat în scris turistul cu cel puÅ£in 15 zile calendaristice premergÄÆ’toare datei plecÄÆ’rii;

   b) anularea s-a datorat unui caz de forÅ£ÄÆ’ majorÄÆ’ (circumstanÅ£e imprevizibile, independente de voinÅ£a celui care le invocÄÆ’ ÅŸi ale cÄÆ’ror consecinÅ£e nu au putut fi evitate în ciuda oricÄÆ’ror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervÄÆ’rile, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unitÄÆ’Å£ii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevÄÆ’zute la cap. IV pct. 4.7 lit. b);

   c) anularea s-a fÄÆ’cut din vina turistului.

   5.8. Turistul are dreptul sÄÆ’ rezilieze/denunÅ£e unilateral în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea/denunÅ£area unilateralÄÆ’ îi este imputabilÄÆ’ este obligat sa despÄÆ’gubeascÄÆ’ AgenÅ£ia pentru prejudiciul creat acesteia, conform prevederilor cap. VI, cu excepÅ£ia cazurilor de forÅ£ÄÆ’ majorÄÆ’ definite conform legii. DespÄÆ’gubirea se poate ridica la maximul preÅ£ului pachetului de servicii turistice contractat.

   5.9. În cazul în care turistul alege sÄÆ’ se mute la un alt hotel decât cel contractat iniÅ£ial ÅŸi achitat, responsabilitatea financiarÄÆ’ a renunÅ£ÄÆ’rii îi aparÅ£ine. AgenÅ£ia va rezolva cerinÅ£ele turistului în limita posibilitÄÆ’Å£ilor, eventualele diferenÅ£e de preÅ£ urmând a fi suportate de cÄÆ’tre turist.

    DacÄÆ’ turistul solicitÄÆ’ nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricÄÆ’rora dintre servicii, aceasta echivaleazÄÆ’ cu rezilierea/denunÅ£area unilateralÄÆ’ a contractului, cu aplicarea penalitÄÆ’Å£ilor prevÄÆ’zute la cap. VI la momentul respectiv ÅŸi încheierea unui nou contract.

   5.10. Turistul este obligat sÄÆ’ achite la recepÅ£ia unitÄÆ’Å£ii hoteliere taxa de staÅ£iune, taxa de salubritate, precum ÅŸi alte taxe locale, fÄÆ’rÄÆ’ a putea pretinde despÄÆ’gubiri sau returnarea sumelor de la AgenÅ£ie.

   5.11. Turistul este obligat sÄÆ’ prezinte la recepÅ£ia unitÄÆ’Å£ii hoteliere actele sale de identitate, precum ÅŸi documentul de cÄÆ’lÄÆ’torie eliberat de AgenÅ£ie (voucher, bilet de odihnÄÆ’ ÅŸi/sau de tratament etc.), în vederea acordÄÆ’rii serviciilor turistice. În cazul în care turistul beneficiazÄÆ’ de bilete de odihnÄÆ’ ÅŸi tratament, este obligat sÄÆ’ prezinte la recepÅ£ia unitÄÆ’Å£ii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie ÅŸi dovada plÄÆ’Å£ii contribuÅ£iilor pentru asigurÄÆ’ri sociale, la zi.

   5.12. Turistul ia la cunoÅŸtinÅ£ÄÆ’ cÄÆ’ serviciile pe care le achiziÅ£ioneazÄÆ’ fÄÆ’rÄÆ’ ca acestea sÄÆ’ facÄÆ’ parte din contractul cu agenÅ£ia de turism sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislaÅ£ia Å£ÄÆ’rii de destinaÅ£ie, iar agenÅ£ia de turism nu are nicio responsabilitate asupra prestaÅ£iilor în cauzÄÆ’.

   5.13. DacÄÆ’ pentru efectuarea cÄÆ’lÄÆ’toriei este necesarÄÆ’ îndeplinirea de cÄÆ’tre turist a unor formalitÄÆ’Å£i suplimentare (de exemplu, cÄÆ’lÄÆ’toria împreunÄÆ’ cu minori, situaÅ£ia în care numele turistului este schimbat ca urmare a cÄÆ’sÄÆ’toriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligaÅ£ia de a îndeplini toate cerinÅ£ele legale. Pentru o informare optimÄÆ’, AgenÅ£ia recomandÄÆ’ ÅŸi consultarea site-ului PoliÅ£iei de FrontierÄÆ’. În cazul în care turistul nu îÅŸi respectÄÆ’ obligaÅ£ia de a se informa cu privire la formalitÄÆ’Å£ile suplimentare necesare în vederea efectuÄÆ’rii cÄÆ’lÄÆ’toriei care nu sunt în sarcina AgenÅ£iei (de exemplu, în cazul cÄÆ’lÄÆ’toriei cu minori, împuternicire din partea pÄÆ’rintelui sau reprezentantului legal ce nu îl însoÅ£eÅŸte, cazier judiciar, sau orice alte documente suplimentare - enumerarea fiind exemplificativÄÆ’), AgenÅ£ia este exoneratÄÆ’ de orice rÄÆ’spundere în cazul imposibilitÄÆ’Å£ii efectuÄÆ’rii cÄÆ’lÄÆ’toriei.

   5.14. AgenÅ£ia de turism recomandÄÆ’ turiÅŸtilor contactarea acesteia cu 24 de ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc de îmbarcare etc.).

   5.15. În cazul în care o singurÄÆ’ persoanÄÆ’ angajeazÄÆ’ servicii pentru un numÄÆ’r mai mare de turiÅŸti, condiÅ£iile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.

   5.16. Turistul este obligat sÄÆ’ foloseascÄÆ’ mijloacele de transport, camera de hotel ÅŸi bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar ÅŸi potrivit destinaÅ£iei lor. AgenÅ£ia nu se face vinovatÄÆ’ de eventualele pagube produse sau vÄÆ’tÄÆ’mÄÆ’ri suferite de turist ca urmare a nerespectÄÆ’rii acestui alineat.

   5.17. Turistul are obligaÅ£ia sÄÆ’ respecte locul, data ÅŸi ora plecÄÆ’rii atât la dus, cât ÅŸi la întors, precum ÅŸi locurile, datele ÅŸi orele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile ÅŸi daunele produse ca urmare a nerespectÄÆ’rii de cÄÆ’tre turist a prevederilor privind locurile de întâlnire ÅŸi orarele vor fi suportate de cÄÆ’tre acesta.

   5.18. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizeazÄÆ’ pachetul de servicii turistice refuzÄÆ’ sÄÆ’ se mai întoarcÄÆ’ în România ÅŸi autoritÄÆ’Å£ile din Å£ara respectivÄÆ’ fac cheltuieli de orice naturÄÆ’ cu acesta, turistul respectiv are obligaÅ£ia de a suporta toate aceste cheltuieli.

   VI. RenunÅ£ÄÆ’ri, penalizÄÆ’ri, despÄÆ’gubiri

   6.1. În cazul în care turistul renunÅ£ÄÆ’ din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreazÄÆ’ AgenÅ£iei penalizÄÆ’ri dupÄÆ’ cum urmeazÄÆ’:

   6.1.1. În cazul serviciilor turistice externe/interne, :

             A. Conditii de anulare/penalizare oferta standard:

   a) 20 % din preÅ£ul pachetului de servicii, dacÄÆ’ renunÅ£area se face in intervalul 59 de zile-30 de zile calendaristice înainte de data plecÄÆ’rii;

   b) 50 % din preÅ£ul pachetului de servicii, dacÄÆ’ renunÅ£area se face în intervalul  29 de zile – 15  zile calendaristice înainte de data plecÄÆ’rii;

   c) 80% din preÅ£ul pachetului de servicii, dacÄÆ’ renunÅ£area se face într-un intervalul 14 -7 zile calendaristice înainte de data plecarii ;

   d) 100 % din preÅ£ul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in interval mai mic de 6 zile caledaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program;

             B. Conditii de anulare/penalizare oferta early booking:

   a) 20 % din preÅ£ul pachetului de servicii, dacÄÆ’ renunÅ£area se face in intervalul cuprins intre ziua confirmarii rezervarii si 30 de zile inainte de data plecarii; 

   b) 50 % din preÅ£ul pachetului de servicii, dacÄÆ’ renunÅ£area se face în intervalul  29 de zile – 15  zile calendaristice înainte de data plecÄÆ’rii;

   c) 80% din preÅ£ul pachetului de servicii, dacÄÆ’ renunÅ£area se face într-un intervalul 14 -7 zile calendaristice înainte de data plecarii ;

   d) 100 % din preÅ£ul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in interval mai mic de 6 zile caledaristice inainte de data plecarii sau pentru neprezentarea la program;

 6.1.2. Conditiile de anulare/penalizare indicate la art.6.1.1.sunt standard si se aplica in toate cazurile , cu exceptia celor in care programul valorificat/confirmat are propriile reguli de anulare/penalizare (vezi conditiile ofertei sau ale programului turistic – exemple: programe de revelion, turism individual, turism intern, croaziere, destinbaatii exotice, sisteme germane de rezervare Dertour si TUI). Pe langa penalitatile indicate mai sus, turistul va suporta si eventualele taxe (ex.taxa pentru obtinerea vizelor), daca acestea nu sunt incluse in valoarea contractului.

   6.2. În cazul în care turistul care a contractat un pachet de servicii turistice cu AgenÅ£ia ÅŸi a achitat un avans nu se prezintÄÆ’ în termenul specificat în bonul de comandÄÆ’ sau în termenul comunicat în scris, pentru a achita ratele aferente sau restul de platÄÆ’, contractul se considerÄÆ’ reziliat de drept, iar AgenÅ£ia are dreptul de a anula rezervÄÆ’rile efectuate în beneficiul turistului cu reÅ£inerea penalizÄÆ’rilor prevÄÆ’zute la pct. 6.1.

   6.3. Pentru biletele de odihnÄÆ’ ÅŸi/sau de tratament cumpÄÆ’rate prin organizaÅ£ii sindicale, AgenÅ£ia va face restituiri numai în baza cererilor de renunÅ£are contrasemnate ÅŸi ÅŸtampilate de reprezentantul organizaÅ£iei sindicale.

   6.4. În cazul în care o ambasadÄÆ’ refuzÄÆ’ sÄÆ’ acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reÅ£ine toate taxele datorate de AgenÅ£ie prestatorilor direcÅ£i, precum ÅŸi cheltuielile de operare proprii acesteia.

   6.5. PenalizÄÆ’rile echivalente cu cele indicate la pct. 6.1.1 lit. A lit. d), respectiv 6.1.1.B lit.. d)  se aplicÄÆ’ ÅŸi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinaÅ£ie, dacÄÆ’ nu poate pleca în cÄÆ’lÄÆ’torie pentru cÄÆ’ documentele personale necesare în vederea efectuÄÆ’rii cÄÆ’lÄÆ’toriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitatea de a pÄÆ’rÄÆ’si teritoriului Å£ÄÆ’rii, din alte motive ce Å£in de persoana acestuia.

   6.6. Turistul trebuie sÄÆ’ depunÄÆ’ în scris cererea de renunÅ£are la pachetul de servicii turistice la AgenÅ£ia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunÅ£are nu este luatÄÆ’ în considerare.

   6.7. AgenÅ£ia va acorda despÄÆ’gubiri în funcÅ£ie de gradul de nerespectare a obligaÅ£iilor din contract.

   6.8. AgenÅ£ia nu rÄÆ’spunde în situaÅ£ii de grevÄÆ’, conflicte politice ÅŸi de rÄÆ’zboi, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou internaÅ£ional, precum ÅŸi în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de rÄÆ’spundere. Toate aceste situaÅ£ii care nu sunt imputabile niciunei pÄÆ’rÅ£i se considerÄÆ’ situaÅ£ii de forÅ£ÄÆ’ majorÄÆ’ ÅŸi exonereazÄÆ’ de rÄÆ’spundere AgenÅ£ia.

   6.9. Toate sumele menÅ£ionate la pct. 6.1, 6.2, 6.4 ÅŸi 6.5 se vor reÅ£ine de cÄÆ’tre AgenÅ£ie din avansul sau preÅ£ul total al pachetului de servicii turistice achitat de turist, fÄÆ’rÄÆ’ a fi necesarÄÆ’ intervenÅ£ia instanÅ£elor de judecatÄÆ’.

   VII. ReclamaÅ£ii

   7.1. În cazul în care turistul este nemulÅ£umit de serviciile turistice primite, acesta are obligaÅ£ia de a întocmi o sesizare în scris la faÅ£a locului, clar ÅŸi explicit, cu privire la deficienÅ£ele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului AgenÅ£iei, cât ÅŸi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanÅ£ilor locali ai turoperatorului).

    Datele de contact ale AgenÅ£iei:

    Telefon: 0040212302654

    Fax: 0040212302654

    E-mail: office@zonetravel.ro

   7.2. Atât AgenÅ£ia, cât ÅŸi prestatorul de servicii turistice vor acÅ£iona imediat pentru soluÅ£ionarea sesizÄÆ’rii. În cazul în care sesizarea nu este soluÅ£ionatÄÆ’ sau este soluÅ£ionatÄÆ’ parÅ£ial, turistul va depune la sediul AgenÅ£iei o reclamaÅ£ie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea cÄÆ’lÄÆ’toriei, AgenÅ£ia urmând ca, în termen de 30 de zile calendaristice, sÄÆ’ comunice turistului despÄÆ’gubirile care i se cuvin, dupÄÆ’ caz.

   VIII. AsigurÄÆ’ri

   8.1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere ÅŸi/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilitÄÆ’Å£ii sau falimentului AgenÅ£iei, la Societatea de Asigurare  OMNIASIG Vienna Insurance Group SA., cu sediul în  Bucuresti, Str. Bdul Alexandru Ioan Cuza,Nr.5A sector 1, tel.(+40)213196773/74; fax 0040213129343 asistenta@omniasig.ro. PoliÅ£a de asigurare SERIA I NR 30757. este afiÅŸatÄÆ’ pe pagina web a agenÅ£iei de turism  www.zonetravel.ro  

   8.2. CondiÅ£iile în care turistul va fi despÄÆ’gubit de cÄÆ’tre societatea de asigurare sunt:

   8.2.1. În cazul în care AgenÅ£ia nu efectueazÄÆ’ repatrierea turistului, acesta are obligaÅ£ia de a anunÅ£a imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. În aceastÄÆ’ situaÅ£ie societatea de asigurare nu are obligaÅ£ia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a le rambursa dupÄÆ’ întoarcerea turistului în România, în condiÅ£iile poliÅ£ei de asigurare încheiate între AgenÅ£ie ÅŸi societatea de asigurare.

   8.2.2. În cazul în care turistul solicitÄÆ’ AgenÅ£iei contravaloarea sumelor achitate ÅŸi/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie sÄÆ’ trimitÄÆ’ documentele justificative cÄÆ’tre AgenÅ£ie prin scrisoare recomandatÄÆ’ cu confirmare de primire. Turistul are obligaÅ£ia sÄÆ’ pÄÆ’streze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita AgenÅ£iei rambursarea sumelor achitate ÅŸi/sau a cheltuielilor de repatriere în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derulÄÆ’rii pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.

   8.2.3. Turistul are obligaÅ£ia de a notifica societÄÆ’Å£ii de asigurare, prin scrisoare recomandatÄÆ’ cu confirmare de primire, în legÄÆ’turÄÆ’ cu solicitarea adresatÄÆ’ AgenÅ£iei privind rambursarea sumelor achitate ÅŸi/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmÄÆ’rii de primire prevÄÆ’zute la pct. 8.2.2.

   8.2.4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmÄÆ’rii de primire a documentelor justificative de cÄÆ’tre AgenÅ£ie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.

   8.2.5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligaÅ£ia de a transmite societÄÆ’Å£ii de asigurare, prin scrisoare recomandatÄÆ’ cu confirmare de primire, cererea de despÄÆ’gubire însoÅ£itÄÆ’ de documentele justificative.

   8.2.6. Documentele justificative constau în principal în:

   a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;

   b) confirmÄÆ’rile de primire precizate la pct. 8.2.2, 8.2.3 ÅŸi 8.2.5;

   c) fotocopiile de pe documentele de platÄÆ’ a avansului (chitanÅ£e, ordine de platÄÆ’ etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;

   d) fotocopiile de pe documentele de transport ÅŸi cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere. Societatea de asigurare are dreptul sÄÆ’ solicite turistului ÅŸi alte documente justificative.

   8.2.7. DespÄÆ’gubirea nu poate depÄÆ’ÅŸi suma achitatÄÆ’ de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice ÅŸi nici sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

   8.2.8. DespÄÆ’gubirea va fi plÄÆ’titÄÆ’ în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de cÄÆ’tre societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.

   8.2.9. În cazul în care, dupÄÆ’ plata despÄÆ’gubirii, AgenÅ£ia plÄÆ’teÅŸte debitul cÄÆ’tre turist, acesta are obligaÅ£ia de a restitui asiguratorului despÄÆ’gubirea primitÄÆ’, în termen de 5 (cinci) zile lucrÄÆ’toare de la data primirii de la AgenÅ£ie a sumelor reprezentând debitul.

   8.2.10. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care sÄÆ’ acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenÅ£ÄÆ’ care sÄÆ’ acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boalÄÆ’ sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinaÅ£ie ori a unei asigurÄÆ’ri storno sau altor tipuri de asigurÄÆ’ri de cÄÆ’lÄÆ’torie. AgenÅ£ia recomandÄÆ’ încheierea unei asigurÄÆ’ri storno pentru acoperirea eventualelor penalitÄÆ’Å£i de anulare. Turistul se poate informa în agenÅ£ii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putând fi încheiatÄÆ’ în agenÅ£ia de turism de unde acesta a achiziÅ£ionat pachetul de servicii turistice, dacÄÆ’ AgenÅ£ia oferÄÆ’ acest tip de serviciu.

   8.3. AgenÅ£ia nu se face vinovatÄÆ’ de eventuala nerespectare a obligaÅ£iilor stipulate în poliÅ£ele de asigurare contractate prin intermediul AgenÅ£iei, deoarece aceasta este doar intermediar între turist ÅŸi asigurator.

   IX. Documentele contractului se constituie ca anexÄÆ’ la acesta ÅŸi sunt urmÄÆ’toarele:

   a) voucherul, biletul de odihnÄÆ’/tratament, biletul de excursie, bonul de comandÄÆ’, dupÄÆ’ caz;

   b) programul turistic, în cazul acÅ£iunilor turistice;

   c) oferte ale agentiei puse la dispozitia turistului in forma tiparita sau pe suport electronic

   X. DispoziÅ£ii finale

   10.1. Prezentul contract a fost încheiat în douÄÆ’ exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

   10.2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract ÅŸi cu respectarea prevederilor OrdonanÅ£ei Guvernului nr. 107/1999, republicatÄÆ’.

   10.3. Toate unitÄÆ’Å£ile de cazare, precum ÅŸi mijloacele de transport sunt clasificate de cÄÆ’tre organismele abilitate ale Å£ÄÆ’rilor de destinaÅ£ie, conform procedurilor interne ÅŸi normativelor locale, acolo unde acestea existÄÆ’, care diferÄÆ’ de la o Å£arÄÆ’ la alta ÅŸi de la un tip de destinaÅ£ie la altul.

   10.4. Turistul declarÄÆ’ cÄÆ’ AgenÅ£ia de turism l-a informat complet cu privire la condiÅ£iile de comercializare a pachetelor de servicii turistice în conformitate cu prevederile OrdonanÅ£ei Guvernului nr. 107/1999, republicatÄÆ’. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziÅ£ionate la distanÅ£ÄÆ’ prin mijloace electronice, turistul îÅŸi exprimÄÆ’ acordul ÅŸi luarea la cunoÅŸtinÅ£ÄÆ’ cu privire la condiÅ£iile generale de comercializare a pachetelor de servicii turistice, în conformitate cu oferta agenÅ£iei de turism.

   10.5.Conform dispozitiilor Legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu priuvire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, SC H&B CENTER SRL  SRL, prelucreaza datele cu caratcter personal furnizate de dvs prin acest document si este operator de date cu caracter personal inscris sub nr. 20300-Colectari date pentru reclama si publicitate. Prin furnizarea datelor dvs personale, intelegeti si sunteiti de acord cu transferarea acestora catre companiile colaboratoare, partenerii nostri contractuali din tara si/sau strainatate. Administram datele dvs personale pe durata necesara pentru furnizarea serviciilor de mai sus sau pentru o durata de 5 ani de la data incheierii contractului. Daca , pe viitor, compania va fi achizitionata de o terta parte, este posibil ca datele sa fie transmise pentru continuarea fara probleme a activitatii. Furnizam datele dvs. Autoritatilor competente si forurilor de judecata, la cerere si in cazul in care acest lucru este solicitat de legislatia relevanta.

    10.6  Litigiile apÄÆ’rute între pÄÆ’rÅ£i se rezolvÄÆ’ pe cale amiabilÄÆ’, în caz contrar pÄÆ’rÅ£ile înÅ£eleg sÄÆ’ se adreseze instanÅ£elor de judecatÄÆ’ competente.

   10.7. Contractul va fi interpretat conform legilor din România.

            Agentia de turism,

SC H&B CENTER SRL,

Agentia ZONE TRAVEL                                                                                                TURIST,

Sediul: Bucuresti, Str. Sc. Floreasca, Nr.18 sector 1                                                  Nume , prenume

Reprezentant (nume,prenume)                                                                     . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

----------------------------------------------------------------

Functia . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Semnatura/stampila

 

Lasa-ne adresa de email PENTRU CA o sa-ti trimitem:

  • oferte LAST MINUTE cu 50% REDUCERE
  • oferte EARLY BOOKING cu 30% REDUCERE
  • cele mai bune oferte pe care le avem
Te poti inregistra in 20 de secunde si te poti dezabona oricand doresti.
Informatiile primite iti pot aduce o vacanta de vis la un pret foarte mic.

Completeaza formularul de mai jos PENTRU CA o sa-ti cautam GRATIS vacanta pe care ti-o doresti!

Destinatie:*
Nume:*
Telefon:*
E-mail:*
Observatii:*
Introduce-ti codul din imagine:

Sunt deacord sa primesc cele mai bune oferte pe adresa de email mentionata.
  curs valutar oferit de: curs valutar




Copyright @2012 Agentia de Turism Zone Travel

Service calculatoare la domiciliu